• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична скринька

Методична робота у закладі дошкільної освіти – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.

В основі процесу – особистісно - орієнтована модель. Впровадження в практику освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» створює простір для розвитку індивідуальних здібностей, інтересів дитини. Увага і повага до дитини, турбота про її розвиток, здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу.

Діяльність закладу дошкільної освіти в інноваційному режимі обумовлює систематичне вдосконалення змісту і методів освіти дошкільників; підвищення кваліфікації працівників, організацію психолого-педагогічної освіти батьків. Для педагогів – це позитивна оцінка їхньої діяльності керівником, батьками; успішне виконання освітньої програми всіма дітьми; оптимальний добір методів і прийомів роботи з дітьми; підтримка інтересу дітей до процесу будь-якої діяльності, успішний їхній розвиток збереження і зміцнення здоров’я кожної дитини; раціональне використання часу дітей і вихователя, забезпеченість педагогічного процесу всіма необхідними методичними рекомендаціями і системою планування.

Методична робота у закладі дошкільної освіти відповідає наступним правилам:

- Організована нестандартно, яскраво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів.

- Приносить вихователям практичну допомогу.

- Позначається на рівні підготовленості вихованців.

- Задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагогів.

- Постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків.

- Створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

Кiлькiсть переглядiв: 696

Коментарi